Pronađite učitelja TM tehnike

Imala sam užasnih problema s nesanicom, i prije godinu dana sam počela prakticirati TM. Nakon četiri dana prakticiranja TM-a, odjednom sam mogla spavati. Bilo je nevjerovatno. Ne trebate Ambien! Možete odjednom magično zaspati!

Lo Bosworth on TM

Lo Bosworth

Tajna kvalitetnog sna

Ako ste osoba koja ima problema sa spavanjem, ili se budi u 3 sata ujutro brinući se o poslu, ili se jednostavno osjećate loše čim se probudite, niste sami. Statistike pokazuju da je nesanica veliki problem u društavu, sa skoro 25% odraslih koji se redovno suočavaju s manjkom sna. Međutim, možda će Vas zanimati da stres može biti krivac i stoga je lijek dostupan.

Recite mi više?

Postoji mnogo razloga za pojavu nesanice i poteškoća sa spavanjem, ali su uzroci u većini slučajeva briga i stres. Spavanje treba donijeti odmor i pomlađivanje, ali ako ste nagomilali stres i napor u vašem umu i tijelu, to može ometati prirodno funkcioniranje živčanog sustava.

Kada smo umorni, ne mislimo tako jasno, rastreseni smo i i trebamo više vremena za obavljanje naših zadataka.

Također, moguće je da ostanemo duže da bismo ispunili obveze koje nismo uspjeli završiti zbog nedostatka produktivnosti tijekom dana. Sve to stvara opasni krug iscrpljenosti, nedostatak odmora, previše aktivnosti i još više umora. Prema Neil B. Kavey iz National Sleep Foundation, stres uzrokuje nesanicu otežavajući spavanje ili nastavak spavanja, čime utječemo na kvalitetu sna. Stres uzrokuje preosjetljivost, koja može narušiti ravnotežu između sna i budnosti.

Rješenje za nesanicu?

Način razbijanja začaranog kruga je dati cjelokupnoj fiziologiji dozu dubokog unutarnjeg odmora i mira.

Samo 15-20 minuta učinkovitog odmora može nas izvući iz ovog kruga i aktivirati vlastitu iscjeljujuću snagu tijela. Na taj način nekoliko puta dnevno, možete postupno ukloniti stres, trud i iscrpljenost iz našeg tijela.

Doista, znanstvena istraživanja pokazuju da meditacija, točnije transcendentalna meditacija (TM) pomaže kod problema nesanice.

Smanjenje nesanice uz pomoć TM-a

Najčešći uzroci nesanice su stres i brige. Mnoga istraživanja pokazuju da je TM tehnika izrazito učinkovita u postizanju stanja dubokog mira. Mnogi ljudi su prijavili neposredno poboljšanje kvalitete sna nakon što su naučili TM tehniku.

Najčešći uzroci nesanice

Insomnia Chart 1

Izvor: Journal of Counselling and Development

Jednostavna tehnika koja vas povezuje s izvorom Vaše energije, kreativnosti i inteligencije te smanjuje stres i obogaćuje Vaš um i tijelo, osjećaje i odnose s okolinom.

Učinite prvi korak

Ili nas kontaktirajte za sastanak

Kliknite ovdje za pravila o privatnosti

Oprah

"Ja sam 1000 puta bolja nakon meditacije."

Seinfeld & Bob Roth

"TM je punjač za vaše tijelo i um."

Istraživanja koja pokazuju uticaj TM-a na nesanicu

Objavljeno od 2000. do danas

Kliknite za pokazati

Orme-Johnson DW & Dillbeck MC. Methodological Concerns for Meta-Analyses of Meditation: Comment on Sedlmeier et al. Psychological Bulletin 2014; 140(2):610-16.
Elder C, Nidich S, et al, Effect of Transcendental Meditation on Employee Burnout: A randomized controlled study. The Permanente Journal, 2014, Winter; 18(1):19-23.
Effects of TM on trait anxeity: a meta-analysis of randomised controlled trialsHaratani T., et al. Effects of Transcendental Meditation (TM) on the health behavior of industrial workers. Japanese Journal of Public Health 37 (10 Suppl.): 729, 1990.
Lovell-Smith H. D. Transcendental Meditationâ€"treating the patient as well as the disease. The New Zealand Family Physician, 9: 62-65, April 1982.
Orme-Johnson D. W., et al. Meditation in the treatment of chronic pain and insomnia. In National Institutes of Health Technology Assessment Conference on Integration of Behavioral and Relaxation Approaches into the Treatment of Chronic Pain and Insomnia, Bethesda Maryland: National Institutes of Health, 1995.